Makyaja Yeni Başlayanlara Ufak Tavsiyeler :)

     Merhaba Herkese Güzeller;
Bugün instagram sayfamdan daha önce istendiği halde aksiliklerden dolayı birtürlü yetiştiremediğim blog yazımı sonunda yazıyorum . Geçen akşamda yazmıştım ama malesef bilgisayarım kendi kendine güncelleme yapınca hepsi gitti ve nasıl sinirlendim bilemezsiniz!

Neyse konuya dönebiliriz :) Makyaja yeni başlayanlar için ufak ve kendi çapımda hem uygun fiyatlı hemde performanslarına güvendiğim ürünlerden bahsedicem sizlere. Ayrıca hepsi kullanıp memnun kaldığım ürünler. Sevmesem sizlere asla tavsiye etmem. Umarım sizlere yardımcı olabilirim.

Ben genel olarak her zaman göz makyajıyla başlamayı tercih edenlerdenim. Çünkü bir hata yaptığım zaman dönüşü daha kolay oluyor. O yüzden sizde eğer yeni başlıyorsanız benim fikrimce göz makyajınızla başlayın.

Öncelik olarak size tavsiye edeceğim ürün far bazı. Ben mutlaka far süreceğim zaman bir baz uygulamayı tercih ederim. Hem farın kalıcılığını hemde renk vermesini kesinlikle arttıran ürünler. Ben bunun için size uygun fiyatlı bir ürün göstermek istiyorum. Essence markasına ait far bazı. Ucundaki aplikatör sayesinde sürümü oldukça kolay. İster parmağınızla istersenizde sünger yada fırçayla dağıtabilirsiniz.
Far bazımızı sürdükten sonra üstüne direkt olarak far sürerseniz ; sürdüğünüz ürün yapışıp kalır ve dağıtamazsınız. Bunun içinde yapmanız gereken birşey daha var. Bazınızı sabitlemek. Bazınızı sabitlediğiniz zaman hem far çok kolay dağıtılacak hemde sürdüğünüz rengi net olarak alabileceksiniz. Sabitleme ürünü olarak ten rengi herhangi bir far kullanabilirsiniz. Ben size kendi tercih ettiğim olarak Wetn Wild markasının Brulee isimli meşhur farını kullanıyorum ama dediğim gibi piyasada benzer renklerde çok farlar var istediğiniz birini kullanabilirsiniz.
Artık far seçimine geçebiliriz. Aslında bu kısım biraz sizin zevkinize kalıyor. Işıltılı yada mat severler içinde 2 palet seçeneğim olacak. Seçtiğiniz paletlerdei renk seçimine dikkat edin. Kendinize yakışan rengi en iyi siz bilirsiniz. Benim siz önerim hem uygun fiyatlı olsun hem renk seçeneği yüksek oldun. O yüzden 2 adet memnun kaldığım paleti sizlere takdim ediyorum güzeller :)
Wet'n Wild Comfortzone. Hepsi Işıltılı Farlardan Oluşuyor.
Pastel Nude Far Paleti. İçerisinde hem mat hemde ışıltılı nude renkler mevcut.

Eyeliner kullanmak istersenizde , yakışıp yakışmadığını yine en iyi kendiniz bilirsiniz. Ama eğer tavsiye istersenizde keçe uçlu olanları öneririm. Sürümleri oldukça kolay oluyor çünkü.
Ve göz makyajımızı tamamlayacak olan ürün , olmazsa olmazımız maskaralar! Sadece maskara sürüp bile çıkabiliriz bence :) Yine aynı şekilde Essence markasının ılove extreme maskarasını sizlere kuşkusuz önerebilirim. Fiyatına göre oldukça güzel performansı var. Kirpikleri uzatıyor ve hacim vermesini ben çok beğeniyorum.



Gel gelelim bunları neyle süreceğiz sorusuna.Eğer makyaja yeni başlıyorsanız pahalı profesyonel fırçalar almaya gerek görmüyorum ben. Sizlere kendimde kullandığım ve gerçekten çok memnun olduğum 2 set far paleti göstereceğim. Eğer almak istersenizde bana ulaşmanızı isterim. Ben 2 settende oldukça memnunum. 
Sırada ten makyajınız var. Sadece yeni başlayanlara değil aslında herkese günlük olarak benim tavsiyem kapatıcılığı orta olan bir Bb krem. Cildinize ne kadar az hasar verirseniz o kadar iyi bence. Size tek bir Bb krem önerim var ve memnun kalacağınızdan eminim. Normallere göre biraz daha yüksek fiyatı ama indirimlerde normal bir fiyata sahip olabilirsiniz.
Sorarsanız eğer bu ürünü nasıl sürücem diye ; isterseniz ellerinizide kullanabilirsiniz ama ben sünger kullanıyorum.Piyasada çok çeşitli makyaj süngerleri mevcut. Hem uygun fiyatlı hemde daha yüksek fiyatlı süngerler mevcut. Watsons ve gratislerde satılan süngerlerden oldukça memnun kalacağınızı düşünüyorum. Benim şu sıralar favorim Yves Rocher markasının süngeri. Ürün görselini bulamadığım için geçici görsel paylaşıyorum :)
Sırada göz altı kapatıcısı var. Eğer sorunlu bir gözaltınız yoksa hiç sürmenize bile gerek yok. Ama hafif bir parlaklık ve biraz kapatıcı olsun derseniz yine aynı şekilde bb roll on kullanabilirsiniz.

Bu ten ürünlerini sürdükten sonra ben mutlaka hafif bir kat transparan pudra öneririm sizlere.
Hem mat bir görünüm elde ediyor aynı zamanda daha fazla kalıcı oluyor. Bu konuda size önerim Rımmel London markasının transparan pudrası.
Son adımlara yaklaşıyoruz. Kontür yapma merakınız varsa eğer yada highlighter kullanmayı seviyor olabilirsiniz. Artık işimiz kolaylaştırıldı ve bronzer,allık ve highlighter artık aynı palette tek allık fiyatına bile satılabiliyor. Yine aynı şekilde renk skalası oldukça fazla. Kendinize yakışan rengi mutlaka siz deneyip bulacaksınız. Benim size palet olarak önerim pastel markasına ait.
Ve kolum yazı yazmaktan kopmak üzereyken :D sizlere en sevdiğim rujları önereceğim. Hem uygun fiyatlı hemde kalıcı bir ruj arıyorsanız bence Golden Rose markası bu konuda kendini aştı :)
Özellikle son çıkardığı kalem rujlar bir harikaa ..
Sizlere tavsiye edeceğim ürünler çok daha fazla ama yeni başlayacak olanlara şimdilik bu kadar.
Daha ilerleyen zamanlarımız var biliyorsunuz :)
Sizi Seviyorum :*


Yorumlar

  1. Canım bunların toplam maliyeti ne kadar olur senin isimlerini verdiğin markalara göre ?

    YanıtlaSil
  2. Canım bunların toplam maliyeti ne kadar olur senin isimlerini verdiğin markalara göre ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

değerli yorumun için teşekkürler :)