GOLDENROSE STİCK HİGHLİGHTER İNCELEMESİ

Selamlar herkese;

Bugün sizlere Goldenrose markasının stick highlighter incelemesini yazmak istedim.Benim elimdeki renk Brıght Pink. sanıyorum iki rengi var. Ben pembe olanını tercih ettim. Verdiği aydınlık çok güzel.
Kremsi bir yapısı var ürünün.
Fakat asıl konuya gelecek olursak ;
Ben bu ürünü yanlış kullandım ve o yüzden ilk başlarda sevmemiştim o yüzden sizlerede öneride bulunmak istiyorum.

Öncelikle ürünün doğru kullanımından bahsetmek istiyorum. Ben stick olduğu için bi güzel sürdüm hiçbirşeyle dağıtmadan . ama gördüm ki yapısı sert değil fakat sürüm itibariyle alttaki ten ürününü de alıp götürdü.

Tabi sonra hemen tekniği değiştirdim. Çünkü aydınlık vermesi çok güzel ve oldukça doğal. Ben ürünü sünger ucuna alıp süngerle yanaklarımın yüksek bölgelerine uyguladım. Sünger yumuşak olduğundan dolayı ten ürününe asla zarar vermedi.
Süngerle bu tarz ürünleri uygulamak oldukça kolay ve daha doğal bir görünüm elde etmenizi sağlıyor.
Ben birçok şekilde denedim fakat dediğim gibi en içime sinen süngerle uygulamak oldu.

Ürünün parmağımdaki duruşunu bir alltaki görselde görebilirsiniz.
Çok doğal ve kesinlikle sim sim durmayan bir aydınlatıcı. Dağıtması ve kontrol etmesi oldukça kolay.
Ürün  20tl civarı olması lazım.
Eğer sizde kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum.
hoşçakalııınnnn :)

Yorumlar