MUTLUBİ.COM TERARYUM

Herkese Merhaba ;
Geçen gün aldığım harika kargodan sonra gözüm gönlüm ve evimin havası aydınlandı :)

Mutlubi.com sayfasından bana hediye olarak gönderilen bir teraryum. Uzun zamandır almayı düşündüğüm birşeydi aslında ama bulunduğumuz bölgede yapan bir yer bulamadık. Ve bu esnada mutlubicom şans eseri bana ulaştı. İyiki de ulaştı! 
Öncelikle Bilmeyenler için , Teraryum Nedir?

Teraryum; genellikle cam ve plastik maddelerden imal edilen ve içinde sürüngenler, böcekler, bazı bitki türleri için kara ortamının taklit edildiği akvaryum benzeri tanklardır. Farklı ölçülerde içinde bulundurulacak canlıya göre dekore edilir.
Teraryumlar cam ve plastik gibi şeffaf ve dayanıklı malzemeden yapılır. Yüzeyleri camdır, üstünde ve bazen önünde cam kapaklar bulunur. Kenar ve köşeleri bir çerçeve ile sabitlenmiştir. Siyah silikonla (zehirsiz herhangi bir silikonla) yüzeylerin birleştiği yerlerden yalıtım yapılır.

Kısacası normal çiçeklerden çok farklı olarak hem tasarımı hemde bakımı itibariyle çok daha güzel bence :)
Sizcede çok güzel görünmüyor mu?

Sevdiklerinize farklı ve kendinizi daima hergün hatırlatacak bir hediye seçimi olacağını düşünüyorum. Sitelerine fiyatları mevcut ve bence bu şekilde zarifçe ve özenle tasarlanmış ürünler için oldukça uygun.


Normal çiçekler gibi hergün su vermeniz gerekmiyor. Bakımları hakkında firma sahipleri sizi mutlaka bilgilendiriyor.Firma sahipleri çok ilgili ve çok sevecenler. Bana bu güzel hediyeleri için bir kere daha çok çok teşekkür ediyorum.

Ve ayrıca SAKIN sanmayın reklam amaçlı yapmıyorum. Gerçekten beğenmesem böyle bir yazı hazırlamazdım. Beni tanıyan herkes bilir beğenmediysem beğenmem :)

Yazımızın sonuna gelelim. Sizlerde evinize renk katsın yada sevdiklerinize farklı bir hediye almayı planladığınızda aklınızda bulunsun istedim :)
 Mutlu Kalın !

http://www.mutlubi.com/
instagram: mutlubicom

Yorumlar