Sand Storm

Selam Kızlar ;
İkinci blog yazımla beraberiz. Öğrenmeye çalışıyorum bende yavaş yavaş :)

Bugün size bahsetmek istediğim ürün ülkemizde sadece gratislerde satışı yapılan Wetn Wild markasına ait Sand Storm isimli ruj. Wetn Wild markasının memnun kalmadığım hiçbir ürünü kalmadı desem yeri aslında. Fırsatım oldukça hepsinide denemeye çalışıyorum. Çünkü hem uygun fiyatlı hemde performansları oldukça iyi bir marka.



Ben pembe yada kırmızı rujlar kullanamayan biri olduğum için , genel olarak nude tonlar tercih ediyorum. rujun sırıtmaması benim için çok önemli.
Hatta hayatta kırmızı ruj kullanmışlığım yok desem yeri :) Edindiğim bütün rujlar bu ve buna yakın tonlardadır her zaman.
En beğendiğim ruj da bu markanın Sand Storm ruju oldu. İndirimden 6.90 gibi komik bir rakama aldım. Ürünün performansı gerçekten çok güzel. Tek kötü yanı ambalajları. Ambalajları çok kötü. Hemen kırılabilecek durumda. O yüzden güzel muhafaza etmek gerekiyor. 

Kalıcılığına ve sürümüne gelecek olursam ; Kalıcılığı gerçekten çok güzel. Ne kadar yemek yesem su içsem en az 4 5 saat benimle kalıyor. Sürümüde çok kolay kremsi bir yapısı var fakat dudakta kesinlikle parlamıyor aksine mat duruşa yakın.

Kısaca ben size kuşkusuz şüphesiz bu markayı ve rujlarını önerebilirim. Eğer sizde benim gibi bu tonlarda hoşlanıyorsanız kesinlikle edinmelisiniz. Son olarak size bileğimde swatchladığım resmi ekliyorum. Eğer tavsiyemle alırsanız lütfen beni #blogenimtavsiyesi hashtagi ile etiketlerseniz sevinirim :)


GÜZEL KALIN :*

Yorumlar