Maybelline Push up Angel Maskara

Selam herkese !
Bugün sizlere çıktığı günden beri deneyimlediğim ve uzuun uzun yorumlamak için beklediğim bu güzel maskarayı detaylı olarak anlatma vakti geldii...

Maybelline Push up Drama maskarasından sonra ülkemize yeni gelen Push up Angel maskarasını hızlıca deneyimledim.Hatta aslına bakarsanız bir arkadaşımın tavsiyesine güvenip aldım. Çünkü fırçası bana çok garip gelmişti. Hatta bu ne ya böyle falan dediğimi biliyorum. Bence sizde öyle düşünüyor olabilirsiniz :)

Gel gelelim maskaramıza. Alışılmışın çok dışında inceceik ve değişik bir fırçası var aslına bakarsanız. Ama mahareti burda başlıyor zaten. Kirpiklere o kadar güzel oturuyor ki. Tek tek ayırıyor ve olmadığı kadar uzun gösteriyor. En azından bende öyle bir etki oluşturdu.

Rimelin görseli.
Çok değişik görünüyor değil mi? Ama gerçekten çok sevdim. Bu kadar seveceğimi tahmin etmezdim. Kirpiklerim çok düz olmadığı için bende kıvırma etkiside oldu.Bu arada alt kirpiklerde çok güzel iş çıkarıyor. tek tek ayırdığı için gözleriniz daha iri ve derin bir görünüme kavuşuyor.

Bu maskara için çıkarılması çok zor diyenlerde var ama ben öyle bir sorun hiç yaşamadım.Çift fazlı göz makyaj temizleyicisyle tek seferde çıkıyor. Çıkarırken hiç zorluk yaşamıyorum. 
KISACA ÇOK SEVDİİİİİMMMMM :)


Ürünü birçok kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz. Ben gratis den indirimli olarak 14.90 ' a almıştım. Umarım sizlerde seversiniz.

Hoşçakalın 😍😍

Yorumlar