5 LİRAYA HİGHLİGHTER

💕Herkese merhabaa :) Bugün farklı bir inceleme ile geldimm
Essence markasına ait bu tekli far Rossmanda gezerken raftan bana doğru bakıyordu. Bende rengine baktım ve çok hoşuma gitti. Ben genel olarak ışıltılı farları oldum olası kullanmayı çok severim. Farı aldım eve geldim ve resimlerini çekmek için elimde swatchladım veeeeeee :)

Bu güzel farı aydınlatıcı olarak kullanmayı düşündüm. İyiki düşünmüşüm. Gerçekten çok doğal görünümlü bir aydınlatıcı oldu.
Simsim durmayan ve çok güzel bir ışıltı veriyor ürün. Aşırı kalıcı değil belki gün içinde tazelemeniz gerekebilir ama şöyle düşünün 5 liraya bir highlighter bulmuşsubuz daha ne :)

Zaten gördüğünüz gibi baya kullanmışım. Gerçekten oldukça memnun kaldım. Far olarakta ışıltılı ve doğal bir göz makyajı için kesinlikle harika. Ama bence aydınlatıcı olarak daha güzellll :)
Fiyatına göre pigmentasyonuda çok güzel değil mi sizce? Neyse çok uzatıp sizi sıkmak istemiyorum.
Hem uygun fiyatlı hemde performansı gayet iyi olan bir aydınlatıcı önermek isterdim sizlere.
umarım yararlı bir yazı olmuştur.
Yeni youtube videoma göz atmayı unutmayın. Linkini aşağı bırakıyorum
Güzel kalın 💗


https://www.youtube.com/watch?v=4OSyvN9oCsU&t=6s

Yorumlar